Bądźmy w kontakcie!

Nasz magazyn oraz odbiór osobisty zamówień

Kontakt
Biuro obsługi klienta pracuje PON.-PT. 9:00 - 16:00
Telefon: 690 601 063
E-mail: biuro@bunnymommy.pl
Magazyn i osobisty odbiór zamówień:
Chojnicka 4 83-200 Starogard Gdański
DANE FIRMY:
BUNNY MOMMY Klaudia Wołoszyk
NIP: 5922281582 BDO: 000552911
Kostytucji 3 Maja 21/7, 83-200 Starogard Gdański
PKO BP 94 1020 1909 0000 3402 0234 1642

Nasz magazyn oraz odbiór osobisty zamówień

Najczęstsze pytania!

Naszym celem jest promowanie właściwej diety i opieki wśród właścicieli królików i gryzoni. Więc tak, wszystkie są bezpieczne i zdrowe. Każdy produkt został przez nas starannie wyselekcjonowany, aby każdy nasz klient miał gwarancję, że nic z naszego asortymentu nie jest niewłaściwe dla jego zwierzaka.

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Bardzo dbamy, aby paczki wychodzące z bunnymommy.pl były kompletne i zgodne ze złożonym zamówieniem. Ważne, aby spisać protokół szkody z kurierem. Masz na to 7 dni, ale najlepiej zrobić to od razu. Niestety roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

Jeśli w paczce brakuje jakiegoś produktu to proszę skontaktuj się z nami najlepiej mailowo pod adresem biuro@bunnymommy.pl

Tak, jednak towar musi być w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić znaków użytkowania. Powiadomienie nas o chęci zwrotu towaru musi nastąpić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Można zrobić to drogą mailową (biuro@bunnymommy.pl).

Po wysłaniu do nas wiadomości masz kolejne 14dni na wysłanie do nas towaru na swój koszt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz potwierdzeniem zakupu (paragon, faktura).

Tak, jest to możliwe w godzinach 9:00 – 16:00 w dni robocze po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest już gotowe do odbioru. Zazwyczaj wysyłamy SMS.

Nasz magazyn znajduje się przy Ul.Chojnickiej 4 w Starogardzie Gdańskim 83-200.

Czas wysyłki to 2-3dni roboczych od zaksięgowania na naszym koncie płatności za Twoje zamówienie, jednak od przyczyn od nas niezależnych może się on wydłużyć.

Zamówione towary wyślemy na Twój adres zamieszkania lub inny adres podany przez Ciebie przy składaniu zamówienia na terenie Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Staramy się zrealizować i dostarczyć Twoje zamówienie w ciągu 2-3dni roboczych. Koszt dostawy zależny jest od wyboru metody dostawy przy składaniu zamówienia w panelu zamówienia. Opcja wysyłki do paczkomatu Inpost to do 25kg oraz wielkości kartonu 41x38x64cm. Gdy waga lub rozmiar kartonu zostanie przekroczony naliczane są dodatkowe koszty w porozumieniu z zamawiającym. Dlatego przy większych zamówieniach bezpieczniej jest wybrać opcję dostawy kurierem Inpost.

Przewiń do góry